De cultuur heeft zowel effect op de manier van communiceren als het gebruik van verschillende kanalen. Het is dus van belang om het onderscheid te herkennen en hier juist op in te spelen.
In het whitepaper leggen we uit welke manier van communiceren het beste is voor jouw organisatie. Ook bespreken we welke kanalen
hiervoor geschikt zijn.
Om de betrokkenheid van medewerkers te vergroten moet er veel en duidelijk gecommuniceerd worden. Elke organisatie heeft een andere cultuur, en dus een andere manier van communiceren.
Zo communiceert een hiërarchische organisatie voornamelijk van boven naar onder en de toon is veelal formeel. Terwijl een platte organisatie voornamelijk zijwaarts communiceert en de toon is veelal informeel.
Elke cultuur heeft zijn kansen en uitdagingen, ook in de communicatie. In het whitepaper beantwoorden wij de volgende vragen:
Door het whitepaper wordt het duidelijk wat je focuspunten zijn, hoe je communiceert en welke kanalen nodig zijn om effectief te communiceren.
Vul het formulier in om het whitepaper binnen enkele minuten in jouw inbox te ontvangen!
Je bent al druk met interne communicatie of je begint net, maar eigenlijk mis je een onderbouwde strategie. Het whitepaper helpt je om jouw interne communicatie naar het volgende niveau te brengen met concrete richtlijnen.
Het whitepaper bespreekt het volgende:
Er zijn momenteel geen open vacatures.
Bezoek ook onze corporate website: ShareCompany
Bezoek ook onze brand websites: BIQH & Atrea
U gaat akkoord met onze privacyverklaring & cookies bij het gebruik van deze website