Vind jij het lastig om voortdurend nieuwe content te publiceren op je interne communicatiekanalen zoals narrowcasting of een app? Of wil je ook wel eens wat anders publiceren dan formele zakelijke informatie?
Van idee, naar strategie tot plan! Met de gids zet jij in 8 stappen een interne communicatieplan op. Geen ad-hoc activiteiten meer, met jouw plan sta je vol zelfvertrouwen aan het roer.
Effectieve interne communicatie, het lijkt zo vanzelfsprekend. Maar is het wel zo eenvoudig? In dit whitepaper vind je heel veel praktische tips om de interne communicatie in jouw organisatie direct te verbeteren. Het whitepaper bevat tips voor interne communicatie professionals op het gebied van strategie, taalgebruik, schriftelijke en mondelinge communicatie.
Elke organisatie heeft een andere cultuur, en dus een andere manier van communiceren. Zo communiceert een hiërarchische organisatie voornamelijk van boven naar onder en de toon is veelal formeel. Terwijl een platte organisatie voornamelijk zijwaarts communiceert en de toon is veelal informeel. Door het whitepaper wordt het duidelijk wat je focuspunten zijn, hoe je communiceert en welke kanalen nodig zijn om effectief te communiceren.
Vul het formulier in om het whitepaper binnen enkele minuten in jouw inbox te ontvangen!
Je bent al druk met interne communicatie of je begint net, maar eigenlijk mis je een onderbouwde strategie. Het whitepaper helpt je om jouw interne communicatie naar het volgende niveau te brengen met concrete richtlijnen.
Het whitepaper bespreekt het volgende:
Er zijn momenteel geen open vacatures.
Bezoek ook onze corporate website: ShareCompany
Bezoek ook onze brand websites: BIQH & Atrea
U gaat akkoord met onze privacyverklaring & cookies bij het gebruik van deze website